Bijnaaa!! - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Anne Jonge - WaarBenJij.nu Bijnaaa!! - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Anne Jonge - WaarBenJij.nu

Bijnaaa!!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 Juni 2012 | Nederland, Heinkenszand

Goed, slik, zucht, hihi. Nog maar een paar daagjes, de vertrekdatum is echt al dichtbij! Pfff wat spannend joh! De aankomende 6 weken ben ik op mezelf aangewezen. Ik kan het niet helpen, maar ik krijg er toch wel een beetje de bibbers van. Het is ook zo dubbel, ik wil het super graag, maar aan de andere kant zie ik er ook best tegen op. Zelf vliegen, reizen en ik zal ook heel wat leed tegen komen. Maarja, die bibbers en twijfels heeft iedereen die op reis gaat denk ik. En ik wil dit echt en als ergens je hart ligt komt het vast en zeker goed!
Mijn tas staat in ieder geval al klaar. Gevuld met degelijke kleren ( weinig! ), muggenspray en een familievoorraad aan pillen voor ik weet niet wat ik allemaal kan krijgen. Morgen wordt mijn voorraad nog aangevuld want dan ga ik met mijn lieftallige Peter om pennen, potloden, schriften en ballonnen.
Maandag krijg ik mijn laatste prikkie en dan... Gaan met die banaan!!

• 22 Juni 2012 - 20:28

Julia Grubben:

Spannend! Ik ga je volgen hoor :)

• 23 Juni 2012 - 18:50

Felicia:

Ik ben nu al hartstikke trots op je meis!

• 28 Juni 2012 - 11:50

Kristel:

Hey Anne,
    ondertussen ben je al op je plaats van bestemming!! Ik hoorde gister van je pa dat je reis goed is gegaan en dat je vandaag al gelijk lekker aan de bak kon! Ik ben echt super benieuwt naar hoe je Cambodja gaat ervaren! Het is wel even wennen aan de omstandigheden daar he?!
    Heel veel liefs voor jou en alle kindjes die je daar gaat treffen! :)